View Single Post
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Det er ingen som har kalt deg idiot, men det blir feil å generalisere alle innvandrere. Jeg generaliserte alle rasister som har fordommer mot andre medmennesker basert på rase,hudfarge,religion og legning. Og det står jeg fast ved.

Det er andre som er blitt kalt idioter her inne, man bør ikke kalle folk idioter på grunnlag av ett annet syn på ting, det inkluderer rasister. Det er nettopp dette som har gjort FrP stort.

Jeg er oppvokst med hverdags rasisme og vet akkurat hvordan det er på kroppen. Grunnen til at jeg går så langt med mine diskusjoner med å provosere andre, er bare når jeg har fått bekreftet motparten er rasist. Det er ikke ofte jeg møter på sånne, men når jeg gjør det. Og finner ut at rasjonell diskutering er håpløst så går jeg langt med å provosere.

Her jeg bor, går jeg ofte ut med både palestinere, jøder, iranere, afghanere osv. Vi sitter ofte på samme bord. Det var litt problemer under angrepet Israel satte i sving i Palestina, men de fant ut av det etter en stund. Det var enighet om at det var radikale og ekstreme krefter som var årsaken til elendigheten.

Jeg er enig i at Norsk innvandringspolitikk og asyl politikk må revurderes!

For denne får du poeng.

Og det med Muhammed tegningene, i vesten er det greit nok at vi har ytringsfrihet. Men hva med andre land der de ikke har det? Skal vi ta hensyn til dem? Og det mener jeg vi bør. Siden de tegningene provoserte så mange, verden rundt!
Vis hele sitatet...
Denne skjønte jeg ikke helt, skal man ta hensyn fordi de ikke har ytringsfrihet eller at det provoserer?