View Single Post
Hijab generelt er egentlig bare teit, det er også religionen Islam, sammen med kristendommen, buddhismen og alle andre religioner - sammen med alle klesplaggene og skikkene som hører med dem. Jeg klarer bare ikke å skjønne hvorfor hijab er så forbanna viktig for dem, på samme måte som at jeg ikke skjønner hvorfor det korset er så viktig for kristne... Jesus ble hengt og torturert på et kors - og derfor er det visst veldig viktig å ofte ha et kors rundt halsen etc for kristne - makes no sense to me ihvertfall. Nå kjenner jeg ikke historien til islam, men jeg antar det går under samme idioti.

Når du er på jobb så går du med det klesplagget som hører jobben til. Man kan ikke gå rundt å forandre på klesplagg i alle slags jobber på grunn av noen teite religioner - spesielt ikke en religion som ikke har noe historie i dette landet, imotsetning til kristendommen (Norge er tross alt fortsatt stolt over å være et kristent land som er bygd på kristne verdier, uten at det heller gir noe mening for meg).