Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Det vil tiden vise. Har ikke på full guffe nå, og det er ikke en sterk damp, men det er neppe bra for planten..

Var innom hemphouse, og gutta der sa at det ikke var noe som heter indica eller sativa marihuana. All cannabis som røykes er bare forskjellige varianter (tykkbladet/tynnbladet) av indica. Sativa er bare hemp sa de.

Hva mener dere?
Vis hele sitatet...
Dette syns jeg hørtes svært mistenksomt ut... Jeg har så mange eksempler på det motsatte er tilfelle at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne, men hvem vet? kanskje kommer Sativa opprinnelig fra hamp, og det var gjennom kryssning med Indica at det ble marijuana... Jeg tviler sterkt, men kanskje?

Sitat av RESpekt Vis innlegg
Øke sukker produksjonen slik at trichomene blir litt flere=) Eller er molassess noe jeg heller burde satse på..

Alle mulige triks og knep burde som bumper opp yielden litt burde prøves ut synes jeg..



Sukker/karbohydrater i siste del av blomstringen. Pleier ikke det å øke trichome produksjonen a?..
Vis hele sitatet...
Merkelig, jeg har alltid trodd THC og andre cannabioder var genetisk arvet fra foreldre, og at det eneste enn sjøl kan gjøre er å øke antall "frøholdere"... Må sjekkes ut en gang=)

Har desverre heller aldri hørt om molassess, er det til baking? lignet sirup... Vel jeg kan ikke utale meg som sagt...