View Single Post
Den nye albumet er vell ikke psytrance, det som kom før dette er vell heller ikke direkte psytrance. Converting vegetarians er vell mer innen psy-genre. Synes plata som kom før denne var ok, men føler de mister grepet. Greit de alltid har skiftet stil, men det var alltid noe med det gamle. Ikke at jeg het vet hva eller hvordan jeg skal sette ord på det.

Det finnes ukjente artister som er bra, og mye "ny" musikk må høres noen ganger før det faller i smak. Kanskje folk liker det "trygge"
og det gamle. Mye av mainstream musikken er lite utfordrende, ikke ta meg helt ordrett. Deler samme syn som Athena.
Men nå er vell en av de trangsynte, selv om jeg liker musikk i alle genre, men noen genre begynner å bli oppbrukt.
Liker ikke slipknot generelt sett, men var ok tekst på sangen ovenfor.
Jeg hører på alt ifra klassisk\keltisk,irsk folkemusikk til psy og alt mellom.
Men foretrekker musikk som sphongle, gamle infected låter osv, men synes gamle cash låter er bra, guns and roses,metalica og ett fåtall tekno\trance what ever.
Er jeg trangsynt, eller liker jeg mer utradisjonelle melodier pga jeg føler de gir meg det nye jeg leter etter og mye av det er utfordrende å høre i den forstand at man kan høre samme låt 50 ganger og enda plutselig høre ting man ikke har lagt merke til. Eller det enkelt og greit er bra og ikke brukt opp?
Kanskje ikke så objektiv mening, men jeg føler det er slik. Men men, smak og behag.
Men jeg lurer på hvorfor folk liker noen av hitene som er populere og spilles gang på gang på radio i flere år. Det er så mange "like" sanger med litt tweaking, og det går så forbanna mye i love ditt og girl that. Har blitt oppbrukt.
Im sick off it!
Sist endret av sneipen; 20. oktober 2009 kl. 23:01.