Tråd: JWH-018
View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Du kan fint røyke det. Smaker ikke særlig godt, men så er det jo minimale doser som må til før det fungerer.
5-10 mg er en grei dose å røyke. Jeg har testet det et par ganger, der jeg ene gangen bommet en smule på vekten og tok 45-50 mg. Det eneste jeg kan si om det er at det ble litt i overkant av hva jeg finner behagelig.
Jeg satt bare å stirret ned i gulvet der jeg så en slags film av meg selv i mini-mini versjon, der jeg labbet rundt og løste opp i nøster og problemer jeg hadde i min livssituasjon.
Det var forsåvidt greit nok. Bare kjipt når det gav seg og "han karen" hadde fikset opp i mine problemer, mens jeg satt igjen med samme utgangspunkt som før jeg røykte, med de samme problemstillingene. Jeg husker heller ikke hva han karen gjorde for å nøste opp i dem, så det gav meg liksom ikke så veldig mye.

Uansett et stoff som gir en slags sativa virkning. Det skal være oralt aktivt, men har ikke hørt om folk som har hatt noen store gleder med det.
Sist endret av spQ; 14. oktober 2009 kl. 11:39. Grunn: endret pga skrive feil: 5-15 mg skal være 5-10 mg.