View Single Post
Fikk svar fra telenor idag, de hadde tydeligvis ikke tenkt å gjøre noen ting med saken, de bare henviste til at disse nummrene var innholdstjenester folk bestillte, og at jeg burde finne ut selv om hvem som hadde nummeret 2180, de fikk ikke noen særlig bra score på spørreundersøkelsen de sendte med sammen med svare for å si det sånn, skal ringe dem nå tenkte jeg, fikser ikke de opp i det blir det vel å bytte til chess, hadde chess før og var fornøyd egentlig og kundeservice veier tungt når jeg skal velge leverandør..

Har nå vært i kontakt med telenor, han jeg snakka med begynte nesten å krangle fordi han var så uvillig til å hjelpe meg, så ringte mobilportalen og fikk det ordna opp.

Når jeg fortalte til telenor kundeservice at blant annet Chess hadde fiksa opp det med en gang til sine brukere så svarte han at det var en mulig løsning og gå over til Chess(jøss, glad i kunder disse telenorfolka), så snart er jeg Chess-kunde igjenn


Mobilportalen fortalte at dette gjalt noen tastefeil gjort hos en av deres folk, og at meldingen egentlig skulle gå ut til professorer, høyskolelærere, bibliotek og lignende folk/plasser som faktisk var interesert i det som det ble linket til i sms'en, forresten en hyggelig dame hu hos mobilportalen
Sist endret av Popp; 13. oktober 2009 kl. 15:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.