View Single Post
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Som jeg jeg har nevnt i tidligere tråder, er "mote" noe jeg driter langt faen i. Det har jeg alltid gjort, og kommer alltid til å gjøre det.

Men jeg skal ikke benekte at jeg har vært borte i dette motefenomenet flere ganger.. Jeg har 3 småsøsken, 2 jenter og en gutt. Alle 3 har en tendens til å slavisk følge alt som betegnes som "Inn / kult", helt til jeg kommenterer det.

Da slutter de plutselig med det, og kler seg slik de føler for.. Av ukjente grunner.

Det samme gjelder forsåvidt omgangskretsen min, som ikke er så altfor liten. Vi er nesten alle av samme ulla, og ler høyt og nedverdigende av moteslaver. Kommer du bort til oss i Lacoste sko og genser og bukse til flere tusen kroner, og topper det med en "Oh, look at me, I'm rich!" attitude, kan jeg love deg at du kommer til å bli kjørt så hardt at du ikke kommer til å ville bevege deg ut av døren din mer. Vi kommer til å disse deg i senk, rett og slett.

Men over til hvem som skaper motene. De er vel det man kaller "folk flest". I denne sammenhengen så betyr "Folk flest" alle idiotene som absolutt skal kopiere allt alle andre gjør til enhver tid. For det er nemlig det det er.. En blåkopi av noen andres "stil". Ikke noe annet.
Vis hele sitatet...
For et latterlig innlegg.
velg det du selv føler deg konfertabel og liker å gå med.
ikke sleng dritt om andres klesstiler.

Noen liker mora, andre liker dattere.. Rumpa er delt i to.
Poenget er at alle skal kunne gå i hva de vil, om det så er lacoste eller filler fra cubus.
Det viktigste er at man skal føle seg konfertabel uansett hva man liker.