View Single Post
Sitat av cezar Vis innlegg
Alt jeg har å si til dere som mener vi bør kutte bistand, stoppe innvandring, slutte å gi asyl og så videre. Dere er egoistiske, sneversynte, usolidariske og ikke minst ureflekterte mennesker. Dere er så griseheldig som bor i et av verdens BESTE LAND å leve i, og dere klarer å vrenge ut av dere alskens bullshit om at vi må bruke pengene på våre egne problemer. Selvfølgelig er ikke Norge perfekt. Heller ikke norsk politikk. Det kommer den heller aldri til og bli. Verden er for kompleks til å kunne skape det perfekte samfunn. Lev med det, se deg i speilet og tenkt på alle de individene vi faktisk har ressurser til å hjelpe. Eventuelt sett dere ned med engelsk-norsk ordbok, og hør på Imagine.
Vis hele sitatet...
Hva er det du har røyka for noe? For du lever virkelig i en drømmeverden. Norge er verdens beste land å bo i og det vil jeg at det fortsatt skal være. For at det skal være like godt å bo i Norge i fremtiden er vi nødt til å bygge infrastruktur før vi går tom for ressurser. Vi har noe som kalles ansvar for fremtidige generasjoner og jeg er interessert i å etterlate meg en arv som jeg kan være stolt av. Da kan vi ikke kaste bort penger i hytt og vær.