View Single Post
Sitat av froskenfredrik Vis innlegg
De kristne tror jorden ble skapt på seks dager, at guds sønn ble født ved jomfrufødsel (det blir også Anakin Skywalker i Star Wars, btw...) og at man kommer til himmelen eller helvete når man dør. Det er også en verdensreligion. Jeg synes det høres like usannsynlig ut.
Vis hele sitatet...
Tja. da har du ikke satt deg så veldig dypt inn i healingverden.

Det funnet utrolig mange former for healing, men en likhet med de alle(ihverfall veldig mange av de) er at det er former for energi. Noe som faktisk finnes (energi assa), i motsettning til kristendommen og andre religoner, som går imot alt av naturvitenskap.
Sitat av commie Vis innlegg
Selvsagt finnes det ikke fysiske eller empiriske bevis, for det hele er jo bare tull. Og igjen, flere spørsmål.
1. Hva er en aura?
2. Hvordan ser en aura ut?
3. Disse som ser auraen min, ser de det samme som jeg ser på bilder tatt av et slikt aurakamera?

Hvorfor er ikke noe av dette beskrevet vitenskaplig? Det høres jo helt fantastisk ut! Healing, snurrende hjul, aura og det ene med det andre. Forskere burde da sett nøye på dette. Eller har det allerede blitt gjort og man har konkludert med at dette er svada og fanteri?

Det venter forsåvidt 1 million dollar på venninnen til mora di hos James Randi
Vis hele sitatet...
Auralesing kan BEVISES!:
Du kan faktisk photografere auren. Det heter Kirlianfotografi og det er et bilde av det elektromagnetiske fletet som omgir kroppen (eller dyr og planter).
Første bildet er gjort av Professor Semyon Kirlian fra Russland. som plaserte hånden mellom to metallplater og skrudde på elektrisk strøm og tok bilde. Dette gjøres på en litt mer elegant måte idag regner jeg med

Kan jo legge til at det finnes sykehus i england (kan desverre ikke navnene på disse) som jobber side om side med alternative behandlere.

For de av dere som er seriøst interesert i å vite om skikkelig forkning på temaet så kan jeg informere om gratis forelesning på blinder 24sep 12-14. skulle gjerne dratt selv, men er i bulgari og drikker meg dritings på den tiden.
Foredraget heter "Healing - gjennomgang av vitenskapelig forskning"
-

Når jordkloden var flat, nektet å tro noe annet, helt til det ble motbevist for 2 eller 3 gang (historie ekke min sterke side).
Healing har nærmest ikke ekistert i det moderne samfunn før 1970. Og det er ikke før de siste 10-20 årene at det har vært noe seriøs forskning på temaet.
Jeg kan se for meg at healing og annen alternativ behandling kommer til å gå side om side med medisinkse piller om 100år.