View Single Post
Jeg kan bruke meg selv som eksempel en gang til. Jeg brukte en periode svært mye Paracet, Ibux og andre lett smertestillende medisiner. Jeg fikk vite at det var trygt å bruke det. Etter ca ett år med jevnlig bruk, i tillegg til litt stress, så kommer mitt første anfall. Jeg spyr, ser dobbelt, ser ikke på det høyre øyet. Rett til legevakten, og der konkluderer legen at jeg har migrene. Hjem med sterke migrenemedisiner og kvalmestillende. Jeg opplever i tiden som kommer hyppig slike anfall hvor jeg må spy. Tar derfor migrenemedisin, kvalmemedisin -og antar at jeg har fått migrene.


Det som skjedde da jeg fikk healing var at jeg tenkte nytt. Jeg tenkte at jeg burde se på alternativer. Derfor lot jeg vær å ta migrenemedisinen som var skrevet ut til meg jevnlig. Jeg droppet også alle andre medisniner. Det som skjedde var at etter ca tre uke var jeg helt frisk. Det var faktisk medisinen i seg selv som hadde gjort meg syk! Det er sikkert flere slike tilfeller i legeindustrien. Dette var mitt tilfelle. Nå er jeg veldig bevisst på å ikke ta hodepinetabletter, for jeg vet at de til syvende og sist produserer enda verre hodepine.

Jeg kjenner nå fysisk at hvis jeg tar en hodepinetablett så får jeg lindring i en dag eller to, men så må jeg samtidig lide i ca fire dager etterpå for å få stoffet fra disse pillene ut av kroppen.