View Single Post
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Greit nok at det er en naturlig reaksjon å vaske opp og tørke av blod når man blør, men du kan da umulig sammenlikne det med en blodpøl av blod av en drept mann? Da skal man være passe kort hvis man begynner å vaske vekk dette fordi "man må vaske opp".

Spør du meg så virker det mer og mer som om disse gutta er skyldige. Ja, overraskende nok nordmenn som er slemmme!
Vis hele sitatet...
Hør her: Hvis du noen gang kommer i en slik situasjon, så kommer du til å lære litt om deg selv. Jeg har, som jeg har sagt tidligere i tråden, vær i en virkelig stygg bil-ulykke - hvor det lenge var sannsynlig at bestekameraten min kom til å dø alene på et sykehus i Belgia.

Jeg var førstemann på stedet, og ble stående å le av at ribb-bena hans stakk ut av brystkassa hans.

Når hjernen din kommer i sjokk, så tenker den helt bisarre, basale tanker. I mitt tilfelle var det eneste jeg kunne tenke: "WOOOOW! Jeg er i en ulykke!! Så kult, dette har jeg bare sett på TV!" (seriøst, hjernen min tenkte det).

Derfor unnskylder jeg ALT som de måtte gjøre i ettertid av en sånn situasjon; spesielt noe så trivielt som å vaske blodet ut av en bil. Smilet til Tjodolv er ikke smilet til en fornøyd mann; det er smilet til en person i sjokk.

Uansett syntes jeg det er helt ubegripelig at dere sitter her på et forum i Norge og fordømmer disse to gutta. Jeg trodde vi var enige om en viss rettssikkerhet i Norge, som bl.a. skal motvirke forhåndsdømming og justismord av personer som ikke er blitt dømt for en forbrytelse enda.