View Single Post
Sitat av Megastick Vis innlegg
Jazzin, jeg anbefaler HTC Hero eller en Android telefon generelt. Jeg har brukt HTC Hero siden den kom ut, og HTC Magic før den. Og i min mening utklasserer den Iphone på alle slags mulig områder, den kan alt Iphone kan, av normalt brukt+litt til.
Du slipper også Itunes på maskinen din hvis du vil kopiere musikk eller bare synkronisere telefonen din som f.eks kalender, google maps eller andre ting. Og for meg er det et stort pluss. Jeg hater Itunes. Men det er bare min mening
Jeg ble så overrasket av Android gjennom HTC Magic, det var en skikkelig aha opplevelse.
Men stikk på en elbutikk å prøv telefonene litt..hvor godt de ligger i hånden, utseende osv
Vis hele sitatet...
Ok. Takk for flott svar.
Hater selv itunes så det er jo bra :P Men ja, jeg skal dra på elkjøp o.l og få testa begge.


@ cezar : Hva man skal emd fler minnekort?!
Du kan jo f.es ha et med abre film hvis du dra utenlands elelr lignende. Mange muligheter.

Så alt i alt:

Begge er veldig bra telefoner, men Hero er ikke så Apple bundet og er litt billigere?

Skriveleif....
Sist endret av Jazzin; 16. september 2009 kl. 16:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.