View Single Post
Sitat av Zaratuz Vis innlegg
Ligg unna, du blir bare røkende kveldings resten av livet, 100-50kr dagen. regn ut selv. sløv, alltid fjern.
Vis hele sitatet...
Og alltid glad...

Det handler mye om bruk og misbruk, litt selvkontroll så klarer man fint å røyke innimellom, og det ser jeg heller på som en berikelse til livet enn noe ekstremt negativt.

Er ikke alle som liker å være i den normale edrue sinnstilstanden hele livet, med noen innslag av fyll her og der, noen foretrekker å ta seg en feit jonas foran pcen etter jobb og bare slappe skikkelig av og ha det gennerelt bra.

Det jeg vet er at når man har ganja, så er ikke alkoholen like fristende, og da her man allerede en fordel med tanke på hva som faktisk er farligst av alkohol og ganja.
Jobber i butikk så vet litt om hvor mye alkohol som selges på en vanlig ukedag...tviler på at alle sparer det til helgen liksom, da er ganja bedre for meg anyday.

Men det er sant at ganja kan fucke deg opp hvis du ikke behandler det med respekt. Så lenge man venter til man er hvertfall litt voksen (18,19+) så tror jeg det skal gå greit å prøve en gang for å se hvordan det er, men på den andre siden, du kan ikke savne noe du ikke vet hva er, og hvis du prøver er sjansen der for at du elsker det, begynner å røyke alt for mye, og fucker opp både lunger, hjerne, økonomi mm.

Men hadde ikke likt å sitte på gamlehjemmet å tenke"lurer på hvordan det hadde vært å være stein?"