View Single Post
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Sitat av Crabman Vis innlegg
Jeg håper det innlegget var en spøk. For det første så vil jeg si det både finnes innvandrere som følger norske lover og skikker, og de som absolutt ikke gjør det.

Det er det samme når det kommer til "bikergangs".

Du kan ikke først be en person om å ikke dra alle under en kam, for så å gjøre det selv i neste setning.
Vis hele sitatet...
Jeg håper ditt innlegg var en spøk.

Det er jo hevet over enhver tvil at de fleste innvandrere er lovlydige borgere. Det er 3-500.000 mennesker i Norge med innvandrerbakgrunn. Dersom flesteparten av disse ikke oppførte seg bra - og f. eks. tok jobbene som "vi nordmenn" ikke vil ta (vaskekoner- og menn, taxisjåfører, lavtlønnede malere, etc.) - så ville ikke Norge fungert.

Videre: Når Kinseek snakket om "kriminelle, dopselgende, voldsutøvende bikergangs", så refererte han helt tydelig til nettopp kriminelle, dopselgende, voldsutøvende bikergangs. Jeg forstår ikke helt hva du protesterer mot.

Ellers vil jeg si at denne tråden er full av fail. Åpningsinnlegget gjennomsyres av en korttenkt og innvandrerfiendtlig innstilling, om at "Det er jaggu bra at innvandrerne endelig får svi". Som slashdot helt korrekt påpeker, så må vi respektere innvandrerne for at de skal respektere oss.

Veien til fred og forståelse går ikke gjennom å heie på kriminelle drittunger i MC-jakker.

PS: Forresten tror jeg at samtlige medlemmer av HA og Bandidos er skjulte medlemmer av Bamseklubben. Les mer her:
http://www.dagbladet.no/magasinet/20...27/551740.html

Sitat av Geitebolle Vis innlegg
Ja, nemlig, så alle som liker å kjøre MC og er med i en MC klubb er misslykka mennesker. Bare fordi de har andre hobby, klestil og meninger en deg.
Vis hele sitatet...
Nei, nå snakker jeg spesifikt om kriminelle Hells Angels og Bandidos-medlemmer; ikke mennesker som liker MC generelt. Det tror jeg også fremgår ganske tydelig av posten min ovenfor.

Jeg bare syntes det blir latterlig når du skal sitte og forsvare kriminelle gjenger på et internettforum, og fremstiller det som om normale, anstendige mennesker burde ha "god grunn" til å frykte disse tulle-gjengene. Det er ingenting å frykte - og det er i hvert fall ingenting å respektere.
Sist endret av Stormen; 21. juli 2009 kl. 21:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.