View Single Post
Sitat av Sa-chan Vis innlegg
I det store hele er vell hasj farlig, det kommer an på hva du gjør det til spør du meg. Tar du deg en j i ny og ne så skader det ikke. Er du en hverdagsrøyker er det vell en annen historie. I helga som var nå nylig traff jeg noen folk gjennom et par venner av meg. Han ene fyren der hadde røyker HVER dag i 3 år. Slik snakket han:

"Shiit ass, bli me å mekk en jay a?? Serriøst ass kis, må ha den nå ass, serr.."

Jeg skammet meg litt over hvor jævla patetisk han fyren var (håper jeg ikke snakker om noen her nå, no offence ) men slik kan man ende opp viss man tar det for langt.
Vis hele sitatet...
Ja, selvfølgelig kan man ende opp som den typiske 60-talls stonern, men hallo... Bør det ikke egentlig være hans valg om han vil røyke seg sløv?
Kanskje det hadde egna seg at denne karen bare hadde hatt tilgang på 5 g i uka, som var kvota på hasj fra vinmonopolet (eller hvor man nå hadde fått tak i det på lovlig vis i norge om det var lovlig`)..
Alle voksne burde selv få bestemme om de vil røyke...

(Og ja han kunne sikkert ordna mer på ulovlig hvis han hadde vært nødt, men sunt fornuft burde gripe inn i hodet hvis det først blir lovlig også..)
Sist endret av Aceface; 4. juli 2009 kl. 22:16. Grunn: siste parantesen