View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av sykofant Vis innlegg
Tror situasjonen mellom nord korea og usa i dag er ganske lik den kalde krigen og jeg tror nord korea er besatte på å ta usa, virker sånn vertfall!
Vis hele sitatet...
Du tenker på Mutual Assured Destruction, som var eit vesentleg element av sovjetisk og amerikansk atomvåpenpolitikk?

Nei, en ting er vel rimelig åpenbart og det er at det er ikkje det som er statusen i dag. Statusen i dag er at Nord-Korea med en _god_ porsjon flaks kan skade deler av en amerikansk storby, mens USA uten problemer kan asfaltere Nord-Korea over natta.

Om Nord-Korea angriper USA, eller Sør-Korea for den del, så blir dei overkjørt prompte, av både USA og ein del andre land. Dei får landet asfaltert, og dagens regime blir avsett for å bruke eit pent ord. Det veit garantert regimet, og et angrep er difor svært lite sannsynleg i mine auge.
Sitat av sykofant Vis innlegg
Og en ting til jeg tror er at nord korea kommer til å bombe usa med atombomber...

Nord korea sprengte sin første atombombe 4 juli! bare det burde få noen bjeller til å ringe.
Vis hele sitatet...
Kva vinn Nord-Korea på atomkrig med USA? Dei kan ikkje vinne den. Nord-Korea har maksimalt et einsiffra tal atomvåpen ifølgje ekspertisen på feltet, medan USA garantert har eit firesiffra tal atomvåpen på lager - og kan utan problem produsere fleire om behovet skulle melde seg.

Nord-Korea har heller ikkje ei høvelig leveringsplattform for å angripe USA - så langt. USA, derimot, har 11 hangarskip, som utan viare kan settjast inn mot Nord-Korea. Dei har atomubåter bestykka med kjernefysiske missiler.

Alt i alt er eit angrep på USA den enklaste måten for det nordkoreanske regimet å garantere sin eigen død på.