View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av Bergensgutt16 Vis innlegg
Har ingen peiling på hvordan det er med å skyte speed, og har heller ikke stort med peiling på det når det gjelder sniffing. Men har en kamerat som fint sniffer et gram på en dag.
Vis hele sitatet...
1 gram amfetamin på 1 dag har jeg klart og, flere ganger. Null problem, har og fått i meg 2, kunne sikkert presset i meg mer.

Over flere dager har jeg fått i meg mye mer, på ett døgn minus sovetid er ikke det noe problem. Kan aldri tro att vist du tar striper utover dagen er ikke ett enkelt gram nok for overdose, 1g på 1 til to striper derimot kanskje, kjenner og en som har hatt 0,8 i hvert nesebor. Han var dog dreven i faget.

pointe mitt her er, ikke undervurder styrken, men ren pepper skal du lete LEEENGE etter så sant ikke du fremstiller det selv, eller observerer prossesen. Men tror nok at 1g fordelt på ett døgn ikke er noe problem. Har prøvd pepper i flere fylker, har opprettet greit med kontakter i de to fylkene jeg har bodd i. Så noe a la vanlig kvalitet VERTFALL, antageligvis mer har jeg fått i meg. Men renhetsgraden har jeg sluttet og spørre om, sjeldent det stemmer.

GL HF. Prøv ei stripe og døm ut av den, ikke gå ut i fra att hver batch er lik den andre. Forsiktig, er ikke noe legoklosser man tukler med her