Tråd: Groguide
View Single Post
Har bestemt meg for å sette et par planter hjemme, da jeg er lei av å kjøpe greiene mine fra løpegutter i tenårene på piller.

Tenker da å sett opp et vanlig skap (60x60), med vifte og lys festet i en hylle jeg bare flytter oppover etterhvert som den vokser. Da jeg aldri har gjort dette før, og ikke enda lest meg opp på temaet (noe jeg skal gjøre når jeg får bygd skapet og bestilt det jeg trenger), så da har jeg noen spørsmål.

1. Hvor mange planter kan jeg ha i et skap på 60x60 og hvor mye røykbart vil jeg få av det?

2. Har tenkt å legge ventilasjonsrør fra viften og ut via ventil rett ut i gaten. Vil det kunne lukte noe av dette? Viften vil vel stå på hele tiden, så det skal vel ganske mye til? (Er en ganske så trafikert gate med fortau helt inntill husveggen)

3. Har sett litt på lyskilder på nett, fant noen "sparepærer" som går i vanlig sokkel, fungerer dette? (f.eks slik som dette)

4. Må jeg tette dette skapet mest mulig, eller holder det rett å slett å ha døra igjen?

5. Kom gjerne med tips og triks
Sist endret av Dodecha; 3. juni 2009 kl. 20:06. Grunn: fjernet spørsmål om straff