View Single Post
Fockorized: hehe, minner meg om en gang jeg ble lurt

Ble ringt opp kl 9 på morningen av noen "politifolk" som sa at de hadde tatt noen av vennene mine for smugling av 10 kilo hasj og at jeg var misstenkt for å være med på det osv.
I bakgrunnen hørte jeg de velkjente pipene fra politiradioen og det hørtes generelt sett ut som at de satt på en politistasjon. (de hadde en politiradio som de skrudde av og på for å få de lydene)
Snakket en stund med dem og de sa de var på vei for å hente meg og at jeg ikke måtte dra noen steder.
Fikk litt smånoja og bestemte meg for å stikke, gikk til bussholdeplassen og tok bussen bort til videregående for å "hjemme meg"

De ringer på nytt og spør hvor jeg er osv, da begynner jeg å skjønne at det kan være kødd (pga måten de snakket på svarte på)
Spurte dem om noen tricy spm for å se hva dem svarte, fikk dårlige svar så jeg gikk ut ifra at det bare var kødd og ba dem dra til helvete og at jeg ikke har en dritt med de 10 kiloene å gjøre osv.
Da begynte de å si at jeg kunne få bot for å oppføre meg sånn bla bla så jeg ba dem dra til helvete igjen og la på.

Etter noen timer ble jeg ringt opp av en kammerat som sa han bare kødda med meg og forklarte hvordan de gjorde det.

Må si jeg var litt spent de timene som gikk etter at jeg la på til kammeraten ringte, var jo fremdeles ikke helt sikker på om det var kødd eller ikke.