View Single Post
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
hva om man er av dem som starter dagen med en joint?
tror ikke de fleste som røyker seg en joint før jobb, røykern på parkeringsplassen utafor og tråkker rett inn på jobben..
tror heller ikke at majoriteten av de som kjører i "cannabisrus" fyrer bongen og setter seg bak rattet 5 min etterpå..

de fleste jeg kjenner som kjører bil påvirket av hasj, kjører ikke når dem er ballefjerne.. og om man har røyka fast en stund så er kroppen mer tilvendt stoffet og man vil ikke bli like påvirket/rusa som en person som ikke røyker regelmessig..
tenk deg folk i andre land som får cannabis på resept og bruker det daglig som medisin, mister de lappen?

som sagt, jeg er enig i at det er teit og sette seg møkkskev i bilen og tro at det går bra til slutt..
men det finnes faktisk folk der ute som røyker seg en joint i bilen bak deg i køen, på parkeringsplassen i gata di, på motorveien, på rasteplassen på vei til hytta, osv. men som faktisk ikke forverrer kjøreferdighetene sine noe av den grunn..

og tro meg, det finnes nok fler av oss en man skulle tru
Vis hele sitatet...
De som starter dagen med en joint burde kanskje revurdere sitt eget rusbruk. Men skal en person få kjøre bil skev, bare fordi han alltid er skev?