View Single Post
Og Atomet fortsetter slik som venstresiden alltid gjør- nemlig gjøre narr av høyresiden. Jeg gleder meg litt til den dagen SV politikere og tilhengere heller kan prøve å oppmuntre til å stemme sitt parti, istedenfor å nedmuntre andre til å stemme FrP. Jeg har flere kompiser som har lyst å stemme SV i år, så jeg liker å diskutere politikk med dem. Eneste de klarer å komme med, er dritt om FrP og veldig lite positivt om SV.

Diskusjon er en fin ting, drittslenging er ikke det.

Sitat av Beskjeden Vis innlegg
hei

har heller ikke satt meg fryktelig mye inn i alle partienes politikk, men holder meg tradisjonelt sett på vestresiden. regner med at både jeg og flere kommer til å stemme Ap av rent taktiske grunner. blir litt "alt er bedre enn frp i regjering".

er ikke meningen å være ufin mot noen, men det viser seg at frp har forankringen av velgere i folk uten høyere utdannelse. det er ikke fordi disse er "mindre smarte" etc, men tror det skyldes at de mangler kunnskapen til å gjennomskue retorikken som blir brukt. frp har en fantastisk god retorikk, og de er alt for gode på å bestemme velge relevansen i debatter etc. dette er noe man nesten _må_ ha studier, eventuelt lese seg opp på selv, for å kunne gjennomskue. personlig tror jeg at dette er grunnen til at folk da ikke oppfatter helheten i utsagnene, men bare tar enkeltpunktene - som til en viss grad kan gi mening.
Vis hele sitatet...
Så du sier faktisk at alle som stemmer FrP er mindre smart. Og alle som stemmer venstresiden er smart?
Bare ved å si det burde du miste alle dine rettigheter på å stemme ved noe som helst valg.