View Single Post
Jeg mener ikke å ødelegge stemningen her, men er det flere som har merket seg at Hafrsfjord kun har skrevet ETT innlegg her?
han har ikke svart på våre "henvendelser" og vi burde vel egentlig ha sett det nå, at det mest sannsynlig er en som liker å trigge.
så hvorfor svarer vi?
uansett hvor mye man diskuterer rusmidler, og spess når noen kritiserer hasjisj, så velger vi å ta frem våre kunnskaper om temaet.
men noen folk vil aldri høre, og legger kun inn slike innlegg for å provosere mot "forkjemperne" for legalisering (noe denne tråden også begynte og spore over til.)

nyt midlene deres gutter \ jenter. jeg blir fortsatt i dag sjokkert over hvor mange av mine tidligere venner som var "real" har begynt med hasjisj \ annet. Og de blir flere.

de som dømte meg for dette for 5 år siden, er nå selv dømt av andre på samme grunnlag. jeg ser det i øynene deres i det jeg passerer dem på byen i helgene. men de sa aldri unnskyld for å ha "sammenlignet deg med en drapsmann og pedofil" nå når de selv har fått ryktene etter seg.

et forum er ikke rette sted for å "slåss" over tastene. de som i det hele tatt tar seg bryet her inne med å klage på at "nark er teit" osv, er egentlig nysgjerrige selv (som jeg også var i mine yngre dager, med politiet på skolen som sendte nark rundt og forklarte) (red.anm. tidlig rekruttering? :P )
de kommer mest sannsynlig til å ha \ få venner som en gang prøver selv, og kanskje selv ser på de hvordan de "endrer seg" så mye, for så å prøve selv evt.
og sirkelen er komplett.

it will all work out


så slapp av, å stresse mot legalisering er teit


- T