View Single Post
har to litt morsomme episoder når de kommer til morsomme dophistorier, tho' må jeg beklage om de ikke er så morsomme å lese, men å oppleve det var hysterisk!

første: vi befinner oss i amsterdam! jeg og ei venninne har tatt turen ned en langweekend for og få med oss trance energy og en hel haug med festing på escape, ankommer på fredagen og vi finner første coffeeshop allerede før vi stikker på hotellet, kjøper 3 ferdig j med ww, er allerede rimelig klar for og fyre før vi fikser oss, men smarte som vi var så lot vi være, vi fyrte heller en rett før vi gikk inn på escape og ble -fjerne-, sett at ingen av oss har røyket noe særlig før så var dette heavy.. tok oss noen glass også kom jeg på at jeg hadde jo 1 j til, delte denne inne på escape, sammen med en gal svenske vi utvekslet noen ord med, og tok enda litt mer å drikke. etter dette bestemte venninnen min seg for at vi måtte ut og hente inn litt frisk luft, hun ber meg stå og vente litt utenfor køen, mens hun stiller seg i den. tiden går sakte og jeg merker at jeg svaier om ikke som en gal, så iallefall på randen til en gal, det går 15min og jeg MÅ løpe opp på toalettet, toalettet ble "styrt" av en transe-lignende skapning, som tok penger for de som skulle benytte dem og han vasket de også (noe som var rimelig lættis i seg selv), i ca 1-1,5t blir jeg liggende på gulvet inne på doen, NOIA for at doen skulle bli låst opp og noia for at venninnen min og jeg aldri kom til å møtes igjen og at vi skulle miste hverandre i amsterdam.. når jeg så var ferdig med min lille spysyke, så ramler jeg ned trappen og får øye på en vakt jeg hadde fått litt øyekontakt med tidligere på kvelden! steller meg ved han og mumler "ive lost my girlfriend, i cant find her, you must help me!" og idét ser jeg bestevenninnen min ramle ned motsatt trapp, like uggen som meg selv med skinn-kjolen halvveis oppe og et sløvt blikk som tilsa at hun hadde hatt det like jævlig som meg selv, jeg braker ut i latter! hun forteller i ettertid at hun hadde blitt like dårlig som meg, omtrent på samme tidspunkt.. men, hun hadde sluknet I TRAPPEN, haha, det tilsier jo at endel kan se henne og det sykeste var vel når hun fortalte at noen hadde bøyd seg ned og "are you allright?" og hun hadde sett opp på dem med slække øyne og langt, mørkt hår foran ansiktet og svart "no...... smoked too much", i tillegg funnet ett rom med biljardbord i, der hun hadde gått frem og tilbake for og "gå det av seg", mens hun tenkte på mulige kameraer som kunne være der.. haha, jeg sier bare; jenter på tur!

i og med at den første ble såpass lang regner jeg med at de fleste er klar for å lese ett annet innlegg, uansett, den samme venninnen og jeg fyrer løs sammen med en kompiss dagen etter hardfylla hos han.. venninnen min stivner helt til og får det for seg at hun kan se hva ting egentlig er, om hun bare stirret lenge nok, noe som sier at man over-fokuserer på en ting og ser omtrent det man vil se, det endte med at kompissen vår ble mikke-mus, hun så samer i skapet (som ikke var hyggelige for de sto med ryggen til) +++++ haha..