View Single Post
tenkte jeg skulle komme med et kjapt innspill før jobben kaller :P

ser selv ikke på tv, har faktisk kvittet meg med hele boksen til fordel for raskere adsl :P (20mbit kontra 1.5 jeg hadde før)
da jeg selv kan sile ut viktighetene.
har dog en lei tendens likevel til å ende opp på triste nyheter.
synes det har vært mye drap i det siste, spesielt fra Russland :O (årsak...?)
siste nyhet var to-tre russiske tenåringer som slår i hjel en uteligger med hammer (alt er filmet, usensurert :O)
skrudde av ganske kjapt ja.

er selv kristen, og blir på en måte "skuffet" over hvordan vi mennesker fungerer, og hvor mye vondt vi klarer å prestere å påføre andre, til vår egen syke "glede" ( iallefall virker det slik på de som utfører slike handlinger.)

har selv en sønn på 2 år, og er glad jeg er kvitt tven sånn sett. da kan jeg som voksen sile ut hva guttungen kan se på og ikke.
jeg vil dog aldri nekte han (ved rett alder) å surfe på egen hånd og se, men jeg ønsker å være tilstede når han kommer over slike sider \ bilder \ videoer.

vi kan ikke skjule menneskets onde natur, men må ta det gode med det onde, og ta det til oss.

if you tolerate this, then your children will be next.

vi kan ikke redde verden alene, men vi kan gjøre vår del hver for oss.

smil på jobben.
takk for maten du spiser.
kjør ikke unødvendig mye bil.
kast ikke bort penger på alt mulig.

har du få eiendeler, er du mere takknemlig for dem.


bare her har du gjort en masse, og folkene du møter med smilene og gleden, vil føle mye av det samme.
(ja jeg jobber i kundeservice-yrket.)

liker ikke alle lovene Norge har, mye er urettferdig, men det kunne vært værre.
jeg kunne tross alt ha fått døds-straff for å kritisere mitt eget land (om jeg hadde bodd et annet sted riktignok.)


safen up, and be safe


- T