View Single Post
Jeg orka faktisk ikke lese alle innleggene fordi jeg ble så ekstremt forbanna! Argumenter som at det ikke er "naturlig" med kunstig befruktning burde vel være det mest idiotiske argumentet så langt. Da har jeg bestemt at det burde bli ulovlig med stamceller, gen-spleising, forskning på medisiner og all medisinsk teknologi. Det er ikke naturlig!!!!

Og at barn trenger en far og en mor? Hvordan i helsikke kan det overføres til alle familier? Det er krisesentre fulle av damer med barn som RØMMER fra en voldelig mann,(sikkert andre veien og) det er mødre som oppdrar barna sine alene, uten en barnefar, ste-far eller noen annen sterk mannsfigur. Det er menn som gjør det samme uten en kvinne i bildet!

Ja, jeg tar dette personlig! og hvis noen mener det at jeg ikke skal få muligheten til å få barn om jeg velger å gifte meg med en annen dame vil jeg personlig møte dere og fortelle dere; RYK OG REIS!!!! Lesbiske og Homofile kan være like bra foreldre som Hetrofile! Det har INGENTING med legning å gjøre, men med mennesket.

Hvis barn mobber andre barn på skolen, er det fordi teite foreldre lærer dem "rett og galt"!



(og så JÆVLIG KP til fabianca)
Sist endret av Stayneh; 28. april 2009 kl. 02:17.