View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av mo3 Vis innlegg
Så du mener jeg må prøve narkotika før jeg skal anbefale å ikke bruke det? Er det samme å si at jeg må skyte meg selv i foten før jeg skal si at det ikke er lurt å prøve. drugs er noe man kan klare seg uten. så hvorfor bruke det? klart dere syns det er gøy osv. men hvorfor ikke spise en kjeks istede? nei sier bare stay out of drugs kids.

Apeloff. beklager om du føler deg truffet.var ikke sånt ment.

kan si jeg peker på de brukerne som bruker stoff regelmessig og blir addicted. såklart er det jo greit at man prøver stoff da man er nyskjerrig som er naturlig, men det jeg ikke er helt ok med, er at folk skal ta det to the next level.
Vis hele sitatet...
Greit, fint at vi kan være litt mindre fiendtlige her. Følte meg litt truffet ja

men jeg kan ikke kapitulere. Og skyte seg selv i foten, er og forblir en helt idiotisk aksjon i en HVER situasjon, er ALDRI nyttg (så sant du ikke skal ut av militæret :P) og skyte seg selv i foten kommer ALDRI til og bli praktisk, du ødelegger deg selv uten og tjene NOE som helst.

Og bruke rusmidler, ulovlige spesielt, har gitt meg en utsikt, ett perspektiv, en innsikt over livet mitt. Mange nye tanker, mye mer kontroll og ikke minst, har jeg ikke blitt avhengig av noe, jeg er mange opplevelser rikere, og vet hva som er bruk og misbruk, eksperimenteringen kommer til og fortsette (psykadelika snart) og gud jeg har rørt så mye, naturligvis over god tid. Og føler meg rimelig trygg her jeg sitter, dårlige tider, lite rusmidler, gode tider mye rusmidler og vice versa. Fornuftig bruk er noe jeg har lært meg. Jeg vet hvor denne kanten mellom bruk og misbruk er, dette er en JÆVELIG bastant påstand av meg, men føler jeg har en veldig fin balanse.

Tilbake til topic.

Vist jeg nå avfyrte en missil, skudd (uansett hvilket kaliber) tror jeg at jeg kjapt hadde gått ut her på NFF og rådet andre til og ikke skyte seg i foten.

"Det gjorde bare jævelig vondt, kommer aldri noe godt ut av det"
noe som forøvrig stemmer.

Derimot at rusmidler ikke bærer noe godt med seg, stemmer ikke.

Alt etter hvem du er, menneskeheten vil for evig ruse seg, vertfall etter nå tiden og dømme, og fortiden. Rus er og forblir en del av mennesket, og veien til lykke er alltid subjektiv, men for de fleste som blir lykkelige, er rusmidler en ting de har prøvd, men fortsatt bare en brøkdel av det som utgjør ett vellykket liv, ett godt liv, noe du er fornøyd med.

Mvh. Apeloff, vet at du neppe kommer til og kapitulere, men jeg skriver alikevell.

NB! innlegget kan ha skrivfeiler, klage sendes til nærmeste Heiniken produsent