View Single Post
Hvis drugs hjelper folk i livet. Hvorfor ikke bare gjøre det lovlig? De fleste sier jo de har kontroll når de bruker narkotika osv. Så søker de etter sterkere saker, men sånn er det jo ikke med alle, så "ja til lovlig narkotika" ? Jeg elsker adrenalin, burde det vært ulovlig? Siden vi Kan skade oss.

Er umulig å vinne en slik diskusjon, narkotikabrukere mener de har full kontroll å gjør det for gøy, for å ha det fønn i hverdagen. Hvorfor? Hva som gjør dagen så mye bedre? Er det for å få cred i flokken din? er det fordi andre i flokken gjør det? eller er det for du har såå lyst til å utforske hvordan det er? Til alle som ikke har prøvd rusmidler før. jeg anbefaler å IKKE gjør det. det fins mange måter å more seg på. noen av mine venner mener jeg ikke vet hva jeg mister siden jeg ikke er med på fester å drikker meg full. Ja jeg er ikke like kul som dem, å være en mindreårig på fest å drikke litt øl og rusbrus det er cred det. det er virkelig respekt. Jeg klarer meg uten slike ting, jeg klarer å underholde meg selv med ting som ikke manipulerer kroppen

Hilsen en 17åring som aldri har prøvd narkotika eller drukket alkohol.