View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av mo3 Vis innlegg
Sant nok, men jeg trenger heller ikke et adrenalinfylt event. klarer meg just like nå. Å jeg liker også å holde meg på den lovlig siden = )
Vis hele sitatet...
greit, ikke noe adrenalin, ikke noe rusmidler, lovlige eller ulovlige, absolutt ingenting gale med ditt liv. Det er perfekt.

Du er "bullet-proof" men ja, jeg tok en vei, mot rusmidler, alkohol, mange stimulanter, piller. Utforsking over tid, ble ikke tilbudt stoffene, jeg valgte SELV når jeg ville ha dem.

Jeg føler at den veien jeg har tatt, har åpnet livet mitt, jeg har etter noen FÅ møter realisert at jeg ikke vil drive videre på med stoffene, jeg er MANGE opplevelser rikere, mye mer kontroll. Og har tenkt SÅ sinnsykt mye over alle mine møter med rusmidler, føles ut som jeg har en utsikt over rusbruket mitt som få andre tenåringer som jevnlig bruker alkohol har.

Jeg vet og at dette er en vei jeg må fullføre, og har utmerket meg godt i. Og trivs, jeg synes ikke det er negativt på noen måte, jeg gjør ting i mitt tempo. Ruser ikke hver dag, dette er en BRØKDEL av det jeg gjør for og være lykkelig i livet.

Om du klarer deg uten rusmidler, og har ett fint liv. Bra for deg, men her er tingen. En del av de som bruker rusmidler, gjør det ikke for og oppnå lykke,hell,suksess i livet. Rusmidler er fortsatt bare en BRØKDEL av ett fulkomment liv (for de som bruker det såklart)
Den følelsen du har av livet ditt, att det er fint, og du klarer deg helt. Har jeg og (tror jeg vertfall) forskjellen er at jeg pisser vekk pengene mine på ulovlige substanser i ny og ne.



Følte det ble lite sammenheng på dette her, men sliter med og artikulere meg skikkelig. La gå.