View Single Post
Sitat av low-boy Vis innlegg
Det jeg lurer mest på er om dem er noen vanlige planter med buds?
Vis hele sitatet...
Såkalt "legal buds" er som oftest en miks av urter/planter som til sammen skal gi en synergisk effekt som
er noe lik effekten man får av cannabis. All erfaring sier at dette sjelden er tilfellet, med unntak av Spice
og liknenede produkter, hor det har blitt benyttet syntetiske cannabinoider.

De kaller det "buds", men det er blader, blomster, stilker og røtter (og noen ganger tom. frø) fra
foskjellige planter, enten bare blandet sammen og stappet i en pose, eller bearbeidet og presset
for å likne en "bud" fra en cannabisplante.
Sitat av low-boy Vis innlegg
En ting som er sikkert at legal highs virker, mens det forsatt var på everyonedoesit.com, noen som vet hvorfor dem slutta?
Vis hele sitatet...
Noen legal highs virker. De som inneholder LSA, BZP og andre piperaziner, syntetsike cannabinoider, mer eller
mindre kjente derivater av GABA, brand new fenetylaminer etc. vil så klart gi brukeren en effekt. Om de faktisk
er "legal" varierer veldig fra land til land og fra produkt til produkt. At de er tryggere enn ulovlige stoffer er ikke
alltid tilfellet. Det er bare sleip markedsføring fra produsentene og selgerene.

Horfor everyonedoesit har sluttet med legal highs vet jeg ikke. Mulig det har noe med Spice-saken å gjøre, men
det blir spekulasjoner fra min side.