View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av RadioSlave Vis innlegg
Alt det morsomme RadioSlave skrev
Vis hele sitatet...
Hihi, jeg måtte holde meg for munnen imens jeg leste dette, det var utrolig morsomt.
Men fra spøk til revolver, hvor ble det av deg Jonta? Skuffende at treffmeistern ikke møter opp
Vis hele sitatet...
Beklager å måtte skuffe, jeg var nok hjemme i Trondheim, og lurte på hvordan det var, og ble en bitteliten anelse skuffet da ZyPreXa skrev at det var tre stykker der. Hadde jeg vært i Bergen eller i en radius på hundre kilometer rundt elns. hadde jeg selvfølgelig møtt opp.
må innrømme jeg følte meg litt snytt.
Vis hele sitatet...
Aww, unnskyld. Trodde jeg hadde presisert at jeg ikke kom, men det var kanskje bare på IRC.
Det var overraskende hyggelig å møte gutta bak nicket. Selvfølgelig litt skremmende i starten, men etter det flyter praten løst om alt og ingenting. Dette er også mitt første treff, selvom jeg allerede har hengt her på nff en del år. Så dette er noe jeg kan anbefale for de som har tid til overs, og en trang for å møte likesinnede. Sees til neste treff!
Vis hele sitatet...
Hehe, på de to treffene jeg nå har vært med på har det også vært slik. Som dere som ikke har karret dere på treff ser; det er bare å komme seg dit; nye venner, personer som er åpne og hyggelige og som også liker å snakke om den typen emner som diskuteres på nFF, en unnskyldning til å spise mat som er god men kanskje ikke altfor sunn... The list goes on.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hvem var tilstede?
Vis hele sitatet...
Er jeg også interessert i å vite. Ser ut til at ihvertfall ZyPreXa, RadioSlave og nso var der. Antageligvis minst en til, da nso kom senere (satt på IRC ~rett før og hevdet tilsvarende i forkant)