View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
luulz: Jeg pålegger deg herved til å arrangere et treff i Hedmark nær der du bor innen 3 (tre) uker (dette vil si 21 (tjueén) dager).

Dere burde satt opp dato for lenge siden. Bare si en dato, en del folk sier at de ikke kan komme, masse folk sier at de kommer, omtrent halvparten dukker opp, kosetreff.

Tror Godwins andre lov er noe som "In a community with a significant number of people, the likelihood of a good time to meet in the near future is extremely low, and people should just say "fuck it, we'll do it _then_, and the ones who can come, come, and the rest can come some other time, when it suits them"". Og om det ikke er det, så blir det min første lov

Få nå fart på dere! Ellers kan kanskje jeg, som ikke har planer om å dra til Bergen i løpet av de neste 13 månedene være med!

Dato: 18. april 2009
Tid: Jeg bestemmer herved 19:00. Et flott tidspunkt, og alle som liker primtall blir veldig glade, og får en boblende følelse i både knær, underliv og nesetipp.
Aldersgrense: er for n00bs
Sted: Peppes i Bergen
Mat: Det de har der
Drikke: Brus eller voksenbrus eller vann
Annet: Ha med godt humør og vær deg selv og ta gjerne bilder og bli kjent med hverandre.

Scenario for å komme i gang (eksempel):
"Hvem er du?"
"spelley"
"Ah, jeg Realist1"
"Åja. Var det du som laget den tråden der du var engstelig for nedlastet musikk?"
"Hehe, var nok det ja, er en stund siden nå though, har lært mye"
"ja, nFF er en flott plass å lære ting på"
"jeh, digger nso"
"Mm, og tenk at han er her i Bjørgvin da!"
"Hvordan ser han ut egentlig?"
"Jeg har nå alltid sett ham for meg som et smilefjes.. hihi"

Edit: Peppes jeg refererer til ser ut til å være den ved/på Ole Bulls plass (i følge slashdot og nso)

Edit2: Dette blir da i "OLAV KYRRESGATE 11 - 5003 BERGEN"

Edit3: Nå er PM sendt til de som har "meldt seg på."

Edit4: Vår høyt elskede administrator nso har reist tvil om å få nok plasser (ikke at jeg tror at 20 stk faktisk dukker opp, men det skal jeg ikke skrive høyt) på Peppes. Dermed kan det kanskje være en fordel å møtes utenfor Peppes, for så å se om det fortsatt er plass. Skulle ringe Peppes nå, men de hadde stengt, så jeg skal få ringt i morgen når de åpner 10:30. Reserverer med "Norsk FreakForum" som "navn". Dere får se hvor mange dere får plass til, og evt. justere deretter ved å bruke navnet jeg oppgir. Reserverer en av dere så oppgi gjerne samme navn, da man så kan spørre om det er lagt inn reservasjon på dette navnet, og finne ut hva den lyder på.

Kronglete skrevet, men på treff skal dere.
Sist endret av Jonta; 18. april 2009 kl. 01:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.