View Single Post
Sitat av Out_there Vis innlegg
Wow, det hørtes jo mildt sagt ubehagelig ut. Dette var etter inntak av én pille?

Jeg er kjent med at en annen av pillene til London Underground - Doves - visstnok inneholder BK-MBDB (Butylone). Det er i hvert fall hva The Guardian mener å ha funnet ut http://www.guardian.co.uk/society/20...ighs-confusing

Mye mulig at de har puttet samme stoffet i Summer Daze, men denne skal vel ha en annen - og mildre - rusvirkning enn Doves. Men det kan jo skyldes doseringen eller at man har blandet oppi noe annet også.
Vis hele sitatet...
Det var etter en ja, men jeg veier ganske lite da (61kg).
Klarte faktisk en gang å sove helt fint etter inntak av summer daze, uten noen bivirkninger dagen etter.

Må også presisere at jeg aldri har inntatt det uten alkohol, så jeg tror egentlig at det jeg følte var alkoholbakfylla. Og at jeg opplevde den så sterkt fordi jeg ikke klarte å sove meg gjennom den.

Vet ikke om det er BK-MBDB som er i noen av de, tror jeg leste på edit (når forumet enda var oppe der) at folk hadde testa begge og syntes ikke at de ligna i det heletatt.
Forskjellen på doves og summer daze er vel egentlig at doves gjør deg mye mere speeda, er vel muligens lettere å få noia på også. Mens summer daze gjør deg euforisk som faen, du elsker alle, og du kan si ALLE dine dypeste hemmeligheter til alle (jeg likte det ikke pga dette, dritflaut i ettertid).

Men bortsett fra det så var det dritgøy og jeg angrer ikke i det heletatt. Men jeg blir neppe å gjøre det igjen, rett og slett fordi jeg ikke ser noen stor glede i rusmidler lengre (med unntak av alkohol og nikotin).