View Single Post
Sitat av puffman Vis innlegg
Jeg er fullstendig enig i det du sier om alkoholikere og narkomaner, men jeg ville bare høre Phenom forklaring på hvorfor han bruker akkurat ordet narkoman, uten at han engang vet denne personen var avhengig eller ikke.

Ja, jeg gikk vell offtopic, og får beklage meg for det, men synes det var en stygg måte du "angrep" meg på. Jeg ser ingen plasser at jeg har "gått løs" på denne personen, men heller spør på en ordentlig måte hvorfor han bruker akkurat ordet narkoman, og hva han legger i det. Hva narkotika og narkoman er i andres (a4) øyner interesserer meg svært mye, men akkurat dine meninger rundt dette "vet" jeg jo egentlig, ettersom jeg har lest en god del av postene dine her på forumet.

Hvis du har sett dette før, så får jeg også beklage meg. Men jeg ser nå selv den posten som ett hakk høyere standard enn "alkohol dræp, hasj gjør ikke!"

Igjen.... Sorry hvis det var så big deal for deg =)
Vis hele sitatet...
så ikke at du hadde quotet meg tidligere før nå. Alkohol var ulovig ja, men har aldri telt som Narkotika, bortsett fra hjemmebrent som er ulovlig per i dag.
Røyk og andre Nikotin middel var en luksus for hundre år siden, men nå fordømmer samfunnet oss røykere. men narkotika har vært ulovlig lenge, men det er ikke det som er saken (kan hende jeg fikk det til å virke sånn) men narkotika miljøet er ikke noen plass for barn. har selv sett effektene av dette for fremtiden for barnet