View Single Post
tiden går fortere og fortere i følge teorien pga undiverset ekspanderer fortere og fortere. tiden er på en måte hele undiverset, tiden er alt vi ikke ser, tiden er undiverset i utvidelse.
Jo, Planeter og stjerner flytter seg fra hverandre, det er fakta, etter en stund vil det være så stor avstand i mellom stjerner og planeter at de fleste planetene er ubeboelige, fakta!
Det er 100% fakta at det blir lengre og lengre avstand mellom planetene, og avstanden vokser fortere og fortere.
La oss se på det som du gjør, vi stiller klokka etter solen, men solen beveger seg lengre og lengre fra jorda, da må vi, som du sier legge til et sekund på klokken for å holde takten til solen.
Men siden undiverset ekspanderer fortere og fortere blir avstanden mellom solen og jorda fortere og fortere lengre, altså klokken går fortere og fortere, men vi merker det ikke.
Og i bunn og grund så er skjer alt dette her, pga av at undiverset ekspanderer, altså, det at undiverset ekspanderer lager på en måte tiden, den er våres tidslinje, mot slutten går den fortere og fortere og på selve slutten går klokka/ universet så fort at det kolapser over seg selv.

Tiden starter med big bang og slutter ved den store kolapsen, det skjønner de fleste ?
universet ekspanderer fortere og fortere og vi nærmer oss slutten fortere og fortere altså, tiden går fortere og fortere fordet vi nærmer oss slutten fortere og fortere pga undiverset ekspanderer fortere og fortere.

Beklager at jeg har vansker for å forklare ting, men håper dere skjønner tegninga nå og hva jeg mener.
Det er Selvfølgelig store muligheter for at jeg tar feil og det skulle bare mangle at utsagn som det, som er egen tenkt av en 19 åring ikke stemmer.
Men, for meg så virker det logisk og i mitt hode så passer dette perfekt sammen.
Og, for å få det sakt, jeg er ikke ute etter å vinne noe som helst, men å høre deres mening om dere, få sett deres synspunker på det. om dere syns det virker logisk, kanskje noen har tenkt det samme?
Og fra dere som mener det bare er tull, vil jeg høre alt mulig som peker i mot det.

slashdot sier: Vi flytter klokka fordi jorda går seinare og seinare i bane rundt sola, er det ikke logisk at jorden går senere og senere rundt jorden pga avstanden blir lengre og lengre?
Vis det da er pga av gravitasjonskrefter og friksjon som du sier, så vil jeg veldig gjerne høre hvordan de tinga skal spille inn på at jorda går saktere og saktere rundt, sånne ting forstår ikke jeg meg på..
Sist endret av sykofant; 13. april 2009 kl. 18:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.