View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
puffman: Det var hele pasjonen rundt en skarve definisjon av ord som jeg gikk ut i fra. Ikke missforstå meg, dagens samfunn er temmelig i tåkeland når det kommer til de aktuelle skadevirkningene av diverse substanser.

Jeg vet ikke om hvilke miljøer du tenker på eller om du tenker på det Norske samfunn generellt, men i mine trakter er alkoholiker og narkoman to sider av samme sak, nøyaktig like ille. Begge gruppene vil gjøre hva som helst for rusen.

Jeg sammenlignet deg med UMN for du brukte omtrent samme skylapper som de i diskusjonene sine: Du sier selv at du ikke tenkte på denne faren i det hele tatt, noe denne tråden handler om, men vrir over i en skarve definisjonsdiskusjon av to ord.
Det kan hende at jeg har fått det opp til ørene med "narkotika" v.s alkohol diskusjonene her på nff, som ser ut til å gå i en ustoppelig sirkel, posten din var et temmelig standard utdrag fra nevnte diskusjon, og defor reagerte jeg en smule krasst.

Det er fint du ellers er enig om saken, men å gå løs på phenom for at han brukte det som per definisjon er korrekt bruk av ordet ser jeg på som bortkastet energi.