View Single Post
Sitat av username: Vis innlegg
noen tips som funker godt for meg, når jeg går tom.
- Ligg i senga med øynene lukket, selv om du ikke får til å sove. Lytt på pusten din og kjenn at du slapper av. Dette gir kroppen ro, selv om du ikke skulle havne i søvnfasen, så er det bedre enn ingenting.
- Stå opp tidlig, hold deg våken gjennom hele dagen, ikke legg deg til å sove før du faktisk skal legge deg.
- Spring deg en tur, eller tren. GJør mye fysisk aktivitet sånn at kroppen din blir sliten.
- Hold motet oppe, fokuser på ting som gjør deg glad, og hver glad for den du er. Med en gang du lar det kognitive tankemønsteret ditt fokusere på at du ikke får sove og at alt er tungt og vanskelig, kommer ting til å bli mye mer vanskelig enn det de egentlig er. Dette er et resultat av dine egne valg, og fordi du har valgt det er det akkurat som det skal være. Du er herre over ditt liv, livet er ikke herre over deg.
Vis hele sitatet...
Støtter meg til denne. Har du problemer av denne art så er positive tanker svaret. Får man negative tankespiraler enten de skyldes at man slutter å spise sjokolade, å røyke cannabis og andre vaner man ikke blir fysisk avhengig av eller om man bare har satt seg fast i et negativt tankemønster så er dette det beste du kan gjøre. Positiv egenterapi er veldig effektivt.
Sist endret av GammaRay; 8. april 2009 kl. 23:24.