View Single Post
Trådstarter
Jeg kan skjønne tankegangen din.

snakker du om missbrukere eller brukere?

Jeg spør deg, hvorfor tar du noen pils når det er en bra kamp på tv? fordet du liker det, syns det er gått og du liker følelsen du får, nyaktig det samme er det med brukere av andre stoffer, og de andre stoffene skader deg faktisk ikke så mye som du tror, vis du ikke bruker det flere ganger i uken!
Da kommer skille mellom missbruk og brukere
Missbruk av alkohol er farlig, men ikke farlig å bruke.
Missbruk av hasj er farlig men ikke farlig å bruke.

Alkohol er til og med dødlig, det er ikke hasj, bare for å få sakt det!
Så da har vi kommet frem til at det faktisk ikke er så mye farligere en alkohol, så lenge du har kontroll.

Så da er det spørsmålet, hvorfor narkotiske stoffer fremfor alkohol?
Noen liker ikke alkohol, noen blir "gærne" av alkohol og de fleste gjør ting de angrer på når dem har drikki alkohol og noen tåler det rett og slett ikke og andre tåler og liker det, men syns andre stoffer er bedre og gir dem en bedre følelse, en det alkohol gjør.
Så, derfor bruker de feks hasj isteden når de vil ha sine kose/slappe av stunder.

Hvorfor synes du at alkohol er så mye bedre enn andre stoffer?
Har du prøvd andre stoffer?

Folk som deg, er typiske nordmenn som ser ned på og missliker de som bruker noe annet en alkohol, stemmer det?
Hadde en kar fyrt opp en joint forand deg så hadde du nok tenkt at han var en narkis som ikke kommer langt i livet.

Grunden til at du hadde tenkt det, er pga alt du hører om narkotiske stoffer, som blir printa inn av skolen og foreldra dine fra du er liten.
Derfor tenker flertallet sånn, men hvor mye hørte du om at alkohol var farlig? dødlig og skadlig på flere måter, ingenting.

Jeg sier heller ikke at alle narkotiske stoffer ikke er skadelig, noen skader mer en andre!
Men bare husk at alkohol faktisk er skadelig det også.
Og at du ikke kan stille alkohol og hasj opp mot hverandre, gjør du det, så vinner hasj, av en grund og det er at hasj ikke er dødlig, men begge stoffer er som sakt skadlige ved missbruk.