View Single Post
Ok så jeg og kammeratene min skulle avslutte uka ved å bli fjerne. Før i uka hadde vi kjøpt oss litt godd kvaltiets boblings ( keef med 10%+) og fyrt av ved flee annledninger. Det hadde hver gang endt med at vi ble fjerne og stoned på 3-4 sterke bong trekk. Dette var vedlig sterk keef så man trengte ikke mer.

Men idag så skulle vi røyke opp resten av det mekket vi hadde igjen så vi skulle fyre av mer enn vanlig. Vi gikk på vårt ydyliske sted oppe på et fjell hvor vi fyrte av vanlighvis. Kammerat nr 1 og nr 2 ga opp etter 3-4 trekk mens jeg fortsatte og trekke til sammen sikker 12-13 ganger, boblingsen smelter som plastikk så det tar lang tid og røka den helt opp. Derfor når vi prøvde å brenne opp alt kom det nesten ren thc-røyk.

Rusen jeg fikk av det er noe av det sykest jeg har vært med på ved thc, først så begynte øynene min og gå opp noe som stimulerte hjernen og det var drit deilig og kilende. Jeg la meg ned på teppet vi hadde med oss og noen satte på musikk som begynte å kile meg i øra :S det som var freaky at jeg begynte å oppføre meg som en apekatt helt uten vilje jeg begynte å hoppe rundt og fjeset mitt/ kroppen oppførte seg som musikken samtidig som det kilte som helvete i ører øyne og nakke :S

Vi bestemte oss for å dra hjem igjen og lage mat og på veien så jeg de rareste halissene på veien. Da vi endelig kom hjem kicka munchisen inn vi spiste og sovna, men det hele var så jævlig intenst at jeg nesten ikke klarte å styre meg selv helt..

hasj med høy thc % anbefales som faen bare vær i godt humør og ha masse tid osv