View Single Post
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
har sett tilfeller hvor folk sliter med å trekke osv, men så så jeg plutselig en dag noen brukte litt slik menthol tobakk... det hjalp vist noe helt hinsides, og smaken var vist ikke så værst...

mekke tobakk: hvorfor klippe den? jeg personlig røyker ikke, men har en lei tendens til å måtte mekke, rulle osv til mine "stoner" kompiser. det jeg pleier å gjøre med tobakk, er å ta en klype, rive den litt, holde den i luften, og brenne den fort underifra men lighter. da detter som regele "øyene" og evt aske ned(er jo noe som blir brent, er ikke godt i mekket det), og bare rive litt i det etterpå. du brenne fingrene lett her, så pass på også mekker man i hasjen som vanlig.


forøvrig så er det å få litt finkornet mekk utrolig positivt for halsen og lungene. det blir liksom ikke så "sterkt" også kan man jo ta et 25/75 forhold på hasj/tobakk. altså mest hasj det pleier vistnok heller ikke å bli så sterkt... men men dette er halveis personlige erfaringer og kompiser sine. jeg vet ikke hva som er sterkt osv, pga jeg røyker ikke selv, men deler bare en informasjonen jeg har fått av venner