View Single Post
syns det høres merkelig ut at du har abstinens symptomer etter bare noen uker, men det er sikkert individuelt. har personlig konsumert store mengder alkohol hver dag i to år før jeg tilslutt havnet i delir og bestemte meg for å hoppe på vannvogna. abstinensene etter missbruk av alkohol vil gå fort over. den psykiske delen er værre. du vil nok komme til å føle tørsten lenge, mest sannsynelig resten av livet. anbefaler å oppsøke doktor eller psykiater som kan skrive ut noe rolig til deg.

et tips, fortell grundig hvordan du føler deg, legg gjerne på litt ekstra men ikke overdriv pga leger kan være strenge å da er det bedre å overdrive litt slik at de tar problemene på alvor.

det er jo også mange andre alternativer utenom medisinering som kan hjelpe, det finnes mase typer te og mange forskjellige øvelser man kan praktisere. anbefaler å gjøre litt research på internett om alternative metoder (å da mener jeg ikke steiner som rød jaspis o.l). ønsker deg lykke til

unskyld.. min feil: "etter bare noen måneder"

skumleste bare gjennom svarene du hadde fått, så jeg la ikke merke til at det var uaktuelt med medisinering. men husk at det finnes medikamenter som ikke er vanedannende, men som kan hjelpe deg når du føler deg urolig. frisk luft og mosjon er et veldig godt alternativ
Sist endret av Dysmenoré; 25. mars 2009 kl. 10:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.