Tråd: Sex med dyr
View Single Post
Å sammenligne menneskers og dyrs seksualitet blir feil mener jeg. Det er ingen dyrearter som har et så (av mangel på et bedre ord) fucked up forhold til sin egen seksualitet enn mennesker. Jeg tror personlig at om man har sex med dyr uten tvang så lider dyret ingen overlast. Da tenker jeg spesifikt på psykologi. Når jeg sier uten tvang så mener jeg at dyret har mulighet til å gå bort når det måtte ønske. Hvis jeg skal prøve å presisere enda mer, må jeg også påpeke at dyret må ha mulighet til å "ta imot" mennesket uten å fysisk lide overlast. Det er vanskelig å argumentere for noe man mener i utgangspunktet er feil.

Er det riktig å ha sex med dyr? Nei absolutt ikke.

OT:
Å sammenligne utviklingshemmede med dyr er en påstand jeg tar meget sterk avstand fra. Jeg kjenner jeg blir personlig provosert av en slik uttalelse. Jeg har jobbet over 10 år med utviklingshemmede, og ser på disse som bedre mennesker enn en god del andre jeg kjenner. Jeg regner med utsagnet gjaldt utviklingshemmede og ikke funksjonshemmede som er personer som typisk sitter i rullestol osv. Lær forskjellen!