View Single Post
Sitat av LordMaffe Vis innlegg
Var ikke det jeg sa.

I tillegg tar det også mange år å lære seg å spille ulike instrumenter, så ikke kom her å påstå at det ligger mer arbeid i en techno sang.
Vis hele sitatet...
Så du snakker for alle mennesker, at det tar tid å lære seg et instrument?

Om en som kan gitar eller trommer hadde lært meg dette, tviler jeg sterkt på at jeg måtte ha øvet i FLERE ÅR for å kunne spille noe...det er jo bare tøys. Til og meg JEG har øvd på gitar, og den første dagen spilte jeg Pål sine høner for mamma...men gav meg fordi interessen ikke var deretter.
Det kan gå fort å lære det, men å beherske det til det fulle, DET er jeg enig i kan ta lang tid. Og slik er det med elektronisk musikk...kan gå relativt fort å lære det, men å ende opp med et resultat av kvalitet kan ta like lang tid som med andre "vanlige" instrumenter.

Jeeez, jeg har musikkvenner som bruker flere år på å fullføre sanger. Ja, det er elektronisk musikk..likefult så bruker han både data og vanlige instrumenter som han behersker godt, og ender opp med et ferdig elektronisk produkt.

At "metal tillhengerne" kommer inn i denne tråden for å backe opp musikken sin var jo ikke akkurat uventet...og synspunktene der etter.
Sist endret av tafsern; 18. mars 2009 kl. 15:03.