View Single Post
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Jeg ble bitt av en hund en gang i tiden (den trodde jeg skulle stjele maten dens), og det første jeg fikk spørsmål om etter at det var sjekket at jeg ikke var bitt gjennom huden var om jeg ønsket at hunden skulle bli avlivet. Dette har ingenting med at faren er en advokat, men at lover og regler faktisk er slik at den personen som er blitt bitt eller de foresatte kan be om at hunden skal avlives hvis slikt skjer.

I mitt tilfelle var det ikke verre enn at jeg sa "Ikke faen, det var jo jeg som tabbet meg ut", så stakk jeg og tok en stivkrampesprøyte (som gjorde vondere enn bittet).
Vis hele sitatet...
No er det sikkert en annen side av saken, hvis vi ser det fra hunden sin perspektiv. Så kan han ha følt seg truet eller lignende. Det er ingen ting i artikkelen som antyder at ungen og hunden har hatt noe særlig kontakt tidelgiere. Drittunger har jeg fått inntrykk av liker å terge/plage dyr også, så for allt vi vet kan det være ungen som har terget hunden og hunen har forså gjort igjen på handlingen til ungen.
Jeg ville gjort det samme, om en tilfeldig person hadde gått å nappet på meg, gått inn i huset mitt hadde han sikkert blitt slått ned/skubbet.
Sist endret av Spelly; 11. mars 2009 kl. 23:34.