View Single Post
Godt med smør
482
Rare tingen er, jeg har tatt pepper 4 ganger i år. Ikke mye, men hver bidige gang (inklusivt i dag) merker jeg de for jævelige symptomene av å loke over lengre tid. Loket i 2 dager (kanskje 3 er ikke sikker) og, spist totalt 1 brødskive og litt dundersalt. Hatt skole, alt det vanlige. Pepper gjør meg til den jeg vil være, veldig våken, observerende, euforisk, perfekt.

Tok pepperen nå menst jeg var syk, vet ikke om det er nedturen eller feberen, men jeg SVETTER, jeg koker over, 40 i feber følest det ut som, kan ikke sove. Tom for energi, og ingen muskler er som de skal, og gå er slitsomt.

Som du sier paranoy, det ironiske er at vi aldri lærer, jeg gjør det jævelig sjeldent, men angrer altid på nedturen. Gjør det sikkert igjen, denne posten fungerer kanskje som en påminnelse på å ikke gjøre det igjen, rusen er egentlig rimelig kjip, veldig våken, energisk, vanlige ting bare forsterket, hasj rusen gir meg i det minste noe ut av det ordinære.

uenig med at du trenger erfaring for og merke ned siden av pepper, kanskje langsiktig, men det er rimelig lett og legge sammen 1+1, veldig våken, veldig sliten, veldig euforisk, veldig deppa. Har belastet systemet mitt, nå må jeg betale.
Sist endret av Apeloff; 11. mars 2009 kl. 22:27.