View Single Post
Sitat av k-nut Vis innlegg
Ser det ut som at jeg sier at jeg hater snut? Nei jeg hater ikke snut. Jeg hater snut som har sett for mye på politifilmer å tror at de kan hersje med folk så mye de vil. Ta meg foreksempel. Politiet i nærmiljøet der jeg bor vet at jeg er en hasj røyker, så de syns det er morsomt å dra meg inn hver gang de ser meg for å ta urinprvøve sånn at jeg kan få en bot på 3000. Jeg kaller det trakasering, du vil sikkert kalle det lovens lange arm, ergo jeg har erfaring du er en idiot!

Å sette en 16 åring på glattcella i 2 døgn uten mat og drikke kan minne om hva de gjør i krigsherjete land, politifolk som gjør noe sånn bryter menneskerettsloven og etter min mening burde de få juling.
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde meg kanskje ikke klar nok, men jeg snakket da altså om han fyren du siterte.

Det at politiet tar deg med inn for jevnlige tester når de vet at du røyker hasj er helt og fullt lovlig, og de gjør simpelthen jobben sin. Jeg er glad for at de gjør sånt. Det er forresten en veldig fin og saklig konklusjon du har der.

Som sagt, tror du virkelig at det er sannheten at han satt på glattcellen i 2 timer uten mat og drikke? Nei, det er det ikke. Da hadde det vært i mediene, og gutten ville anmeldt Politiet til Spesialenheten for Politisaker.