View Single Post
Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Synes de burde tillate hijab, jødestjerner, kalotter, kors og alle slags religiøse og politiske symboler på polititjenestemenn rundt om i norge...
Da har du politifolk som ytrer sine meninger å da vil de så og si automatisk begynne å gruppere seg etter sine.
Tenker ikke rase eller rasisstisk nå, men menneskets natur, man trekker seg til dem som har samme interresser som seg selv.
Da har vi politifolk som grupperer seg innad og kanskje til og med konkurerer bevisst\ubevisst.

Men desto mere som trekker oppmerksomheten bort fra meg så er jeg fornøyd...

Å skulle det komme ei dame i hijab eller en hel burka for den saks skyld for å arrestere meg å jeg ikke ser flukt muligheter så stiller jeg meg fint opp å blir arrestert, fordi offentlig tjenestemann er offentlig tjenestemann om hu så hadde kommet med ei truse over hodet og en WII kontroll i hver hånd...
Vis hele sitatet...
Kan jeg være den første til å si: WTF?

Så du mener å si at ei politidame med en truse på hodet mini skjørt og bombejakke hadde fått like mye respekt av deg som ei politidame med en ordentlig ryddig og pen uniform? Da tror jeg du er den eneste her inne som synes det.

Dette blir helt for dumt selfølgelig skal de ikke gå med hijab til uniformen!!! Ordet uniform kommer faktisk fra ordet likhet, det er grunn for at de skal se like ut. Du er først og fremst POLITI hvis du ikke skjønner det så har du ingenting i politiet å gjøre!!! Det vil si at når du er på jobb så legger du bibelen, koranen, burkaen, rastafari lua og ikke minst palestiner sjerfet bli igjen hjemme!