View Single Post
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
. Jeg vet om få utlendinger som faktisk kom til dette landet fordi de hadde lyst. De kommer hit for overleve, ikke fordi de synes det er så gøy å besøke andre land. Og med det syns jeg faktisk at de skal vise oss litt respekt tilbake. http://debatt.sol.no/node/4720761 | Så mye respekt får vi...
Vis hele sitatet...
Hvis jeg imorgen tar flyet til si Syria og knivstikker noen arabere der, føler du overhodet det minste ansvar for mine handlinger da?

Argumentasjonen din er tendensiøs og ignorer helt at 99% av innvandrere aldri har begått kriminelle handinger eller kommer til å begå. Overrepresentert ja, og det er grunner til det. Du må ta deg en tur til fengselet for å kreve respekt om at de ikke skal gjøre kriminelle handlinger. Å hevde at de som ikke har eller kommer til å gjøre kriminelle handlinger ikke viser respekt mot lovene er jo bare latterlig.

Slutt å snakk om "vi" og "de" som om noen av de gruppene lar seg kvantifisere så lett som du mener. Jeg er ateist og ifølge deg ikke med på dette "vi-laget" med kristent norge osv. Kanskje jeg skulle vurdere mitt statsborgerskap?

Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Men de vil ikke møte oss på noen halvvei.
Vis hele sitatet...
Du vet ikke hva halvveien er så slutt å snakk om at det er noen halvvei.

Forøvrig heller jeg personlig mot bruk av hijab i politiet, men jeg irriterer meg mest når folk kommer med vrøvl servert på et fat av indignasjon.
Sist endret av Kinseek; 11. februar 2009 kl. 21:58.