Tråd: Snåsamannen
View Single Post
Fult klar over at jeg ikke bidrar til diskusjonen på noen positiv måte, så føler jeg at dette må ut. Jeg har bare lukket øra og holdt meg for øynene så fort jeg merker det nærmer seg lesestoff eller diskusjon rundt snåsamannen. Jeg gidder rett og slett ikke kaste bort tid på noe slikt. Men mens jeg leste avisa i dag tidlig så klarte jeg ikke å dy meg. Jeg leste et debatt innlegg angående Trollmannen fra Snåsa. Mens jeg leste så merket jeg at det var noe inne i meg som sakte men sikkert forlot kroppen. Jeg tror det var tålmodigheten min.

Greit at noen skal gå ut i media uttale seg om hekseri og trylletriks, uheldig at noen er helseministere i tillegg. Vi trenger da for faan ikke lage et så stort styr rundt dette!? Debatt innlegg på debatt innlegg, ikke nok med at avisene bare prøver å få oppmerksomhet. Men dette er virkelig noe vi engasjerer oss for!? Det har vært noen vage forsøk på å opplyse folket om f.eks situasjonen på Sri Lanka i det siste, men slikt er vist ikke så interessant? Jeg blir bare oppgitt rett og slett over att vi i det hele tatt vipper på øreflippen over noe som dette, burde for lengst vært lukta på, diskré kastet i søppelkassa og bært ut i en søppelcontainer.