View Single Post
Det er fortsatt slik at du må røyke veldig store doser. Men det kan hende at om noen år er den så sterk at du kan dø om du virkelig går inn for det og stapper i deg kiloer med det beste som finnes.

Sitat av Benji Vis innlegg
leste dette i dag (vet ikke om jeg tror på det men...)
tror hasjen har blitt sterkere gjennom årene...
Vis hele sitatet...
Artikkelen er tøv. Det er fortsatt stor enighet blant forskere og eksperter om at det aldri har skjedd overdosedødsfall grunnet THC. Denne artikkelen var fra 2001. Professoren påstår at det har vært 6(!) dødsfall grunnet THC bare i Norge. Det er mildt sagt latterlig. En annen ting verdt å nevne var at de også fant amfetamin i blodet til avdøde. Dødsårsaken var på grunn av hjertet. At de heller trekker en strek mellom THC og hjertet enn amfetamin og hjertet er for meg uforståelig.

Sitat av lillo Vis innlegg
Hva? Og jeg som trodde at kriteriet for at et rusmiddel skal bli satt i kategorien hallusinogen er at man får hallusinasjoner av det

Det skal legges til at et veldig lite fåtall av de som har prøvd det hevder at de har fått en form for hallusinasjon, men etter min erfaring har de aldri opplevd hallusinasjoner i det hele tatt. Og hallusinasjoner kan oppstå av andre ting. Men hvor har du egentlig fått den dokumentasjonen fra? Jeg er veldig interessert i å lese den.
Vis hele sitatet...
Jeg har hallusinert masse på hasj. Avhenger veldig av kvalitet på det du røyker, måte du røyker det og setting, men du kan få ganske sterke opplevelser. Men hasj er et mildt hallusinogen så ikke sammenlign det med LSD.