View Single Post
Sitat av Atilla-Apati Vis innlegg
2C-B og 2C-E både har å er blitt solgt som "syre" i bodø, får telefoner hele tiden om jeg er hypp på syre, da blir jeg glad og fornøyd å det som møter meg er 2C-B eller 2C-E. 2C-E er forsovidt fett men ikke når man forventer ordenklig syre!
Vis hele sitatet...
Hvike av alle disse 2 C osv, er det som kommer i pulver form og ska taes i millimeter streker??
Skal liksom være 60 brukerdoser i et og jeg kan tenke meg at 5 av oss som brukte den kvelden, sniffet sikkert mellom 7 og 10 doser på en gang! Syre tripp har aldri vært i nærheten.. Ikke tre hoffmann på rappen engang.
Eneste kjipe var at hun ene, etter en stund sluttet å puste og pulsen var så og si vekke. Og vi andre var jo lengre vekke en pulsen og brukte over en time på å skaffe ambulanse.
Men det tidige var at når ambulansen kom og sku kjøre henne vekk, (hun var våknet til live igjen da), rygget den med halve siden av bilen opp en bakke og veltet over en garasje!!

Tro alle på festen fikk seg en skikkelig lattis då, hehe. Til og med hun som satt fast-stroppet inne i bilen..

Men det jeg sku fram til var at 2cb var slingrende sinnsykt og sopp og syre kan ikke måle seg
Sist endret av Mullah; 6. februar 2009 kl. 16:26. Grunn: Fikset sitat